ΦΑΣΗ Γ΄ – ΠΡΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ


Γ΄ φάση Προ-συντήρηση

Η φάση της σταθεροποίησης.
11μέρες για κάθε κιλό απώλειας βάρους.

Υποχρεωτικά τρώμε 2,5 κ.σ πίτουρο βρώμης την ημέρα!

Μετά την απώλεια των κιλών στην φάση της πλεύσης/κρουαζιέρας, έρχεται η φάση της σταθεροποίησης. Ο βασικός στόχος αυτής της φάσης είναι να ξαναβάλει στην διατροφή μας απαραίτητες τροφές , έτσι ώστε να μην ξαναπάρουμε τα κιλά που χάσαμε. Για τον λόγο αυτόν σε αυτή τη φάση προστίθενται οι τροφές πιο πλούσιες και προσφέρουν μεγαλύτερη απόλαυση- σε περιορισμένο, βέβαια, αριθμό και ποσότητα- έτσι ώστε ο μεταβολισμός μας να χαλαρώσει μετά από την Β’ φάση και την προσπάθεια του οργανισμού μας να χάσει βάρος.

Πιο συγκεκριμένα, η Γ΄ φάση χωρίζεται σε δύο μέρη.
Αν για παράδειγμα έχουμε χάσει 20 κιλά, θα πρέπει να την κάνουμε 20×11 μέρες, δηλαδή 220 μέρες στο σύνολο.

  Το πρώτο μέρος της Γ΄ φάσης θα διαρκέσει 110 μέρες και άλλες 110 μέρες το δεύτερο μέρος της Γ’ φάσης .
Επιτρέπονται όλες οι πρωτεϊνούχες τροφές της Α’ και Β’ φάσης, επίσης επιτρέπεται μία φορά την εβδομάδα και το αρνί (μπούτι), όπως επίσης και όλα τα λαχανικά της Β’ φάσης.
2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως την ημέρα στο πρώτο μέρος της Γ’ φάσης.
40γρ τυρί την ημέρα (επιτρέπονται όλα τα σκληρά και τα ημίσκληρα τυριά 20%-45% λιπαρά)
1 μερίδα αμυλούχων τροφών ‘η όσπριο την εβδομάδα στο πρώτο μέρος της Γ’ φάσης και 2 μερίδες αμυλούχων τροφών ή όσπριο την εβδομάδα στο δεύτερο μέρος της Γ’ φάσης. Αυτό μπορεί να είναι 225γρ ζυμαρικά, κατά προτίμηση ολικής άλεσης , καστανό ρύζι, πατάτα (ψητή ‘η βραστή) ή αρακάς ή όσπρια.
Προσθέτουμε 1 μερίδα φρούτου την ημέρα στο πρώτο μέρος της Γ’ φάσης και (εκτός από σύκα, μπανάνες, σταφύλια, αποξηραμένα φρούτα, και κεράσια) και 2 μερίδες φρούτων στο δεύτερο μέρος της Γ’ φάσης.
Στο πρώτο μέρος της Γ’ φάσης έχουμε 1 εορταστικό γεύμα την εβδομάδα (προσοχή 1 ΜΟΝΟ γεύμα, όχι ολόκληρη ημέρα το οποίο θα αποτελείται από ορεκτικό, κυρίως πιάτο, γλυκό της αρεσκείας σας και 1 ποτήρι κρασί).

  Στο δεύτερο μέρος της Γ΄ φάσης έχουμε 2 εορταστικά γεύματα την εβδομάδα (προσοχή 1 ΜΟΝΟ γεύμα, όχι ολόκληρη ημέρα το οποίο θα αποτελείται από ορεκτικό, κυρίως πιάτο, γλυκό της αρεσκείας σας και 1 ποτήρι κρασί).
Παραμένει το περπάτημα μας 25 λεπτά την ημέρα
Υπάρχει μια σταθερή μέρα καθαρής πρωτεΐνης, κατά προτίμηση Πέμπτη. Ο Ντουκάν προτείνει να γίνεται εφόρου ζωής η πρωτεϊνική Πέμπτη.
Το πίτουρο μας γίνεται υποχρεωτικά 2κ.σ ημερησίως. Όπως και τα ανεκτά μας μπορούν να είναι έως 3 ανεκτά την ημέρα.

Η εισαγωγή τροφών τόσο σημαντικών όσο το ψωμί, το τυρί , τα φρούτα και κάποιες αμυλούχες τροφές είναι απαραίτητη για την διατήρηση του βάρους μας.